ویدیوهای جمال را در حالت HD ببینید

منتشر شده در ۲۶ بهمن, ۱۳۹۴ در دستۀ اخبار ۷ دیدگاه

برای حفظ حداکثر تاثیرگذاری ویدیوها، ما ضبط و همچنین خروجی نهایی ویدیوها را به صورت با کیفیت بالا یا HD تهیه می‌کنیم. پس طبیعتاً شما هم باید شاهد ویدیوهای HD از ما باشید. اما بنا به دلایلی ممکن است که این گونه نباشد و حتی در برخی از مواقع کیفیت تصویر آن قدر تخریب شده باشد که به هیچ عنوان نتوان از آن استفاده کرد. یکی از دلایل این موضوع، رویۀ فشرده سازی سایت‌های اشتراک گذاری مثل آپارات یا نماشا است. در حالی که اگر ویدیوها را از سایت ComputerUser.ir دریافت کنید، چنین مشکلی به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.

ویدیوهای جمال را در حالت HD ببینید
ویدیوهای HD جمال

ویدیوهای جمال در آپارات

همانطور که می‌دانید ما ویدیوهای جمال را روی سامانۀ آپارات هم بارگذاری می‌کنیم. این سامانه به دلیل کیفیت بالای ویدیوهای ما، دو نسخۀ کیفیت بالا (HD) و همچنین کیفیت پایین را برای بازدید کنندگان خودش تهیه می‌کند. که به صورت پیش فرض زمانی که روی دکمۀ اجرا کلیک می‌کنید، نسخۀ کیفیت پایین ویدیو برای شما پخش خواهد شد که در خیلی از مواقع کیفیت مطلوب را ندارد!

در این حالت ما به شما پیشنهاد می‌کنیم ویدیو را در حالت HD یا کیفیت بالا تماشا کنید که تمامی ریزه‌کاری‌های آموزش را بتوانید مشاهده کنید. برای رفتن به این حالت کافی است زمانی که ویدیو پخش شد، اشاره‌گر را روی علامت HD در پایین سمت راست نمایشگر ویدیو ببرید و روی حالت ۷۲۰p کلیک کنید.

3 کیفیت مختلف ویدیوهای جمال در آپارات
۳ کیفیت مختلف ویدیوهای جمال در آپارات

به دلیل ماهیت ویدیوهای جمال که باید تمامی اجزاء تصاویر را ببینید و درک کنید، تماشای این فیلم‌ها به حالت با کیفیت بالا امری واجب است. در سامانه‌های دیگر مثل یوتیوب هم شما قادر به انجام همین مراحل برای تماشای HD ویدیوهای جمال هستید. در آخر، باید یادآور شویم که برای دریافت کیفیت اصلی ویدیوها با لینک مستقیم می‌توانید از خدمات سایت کاربر رایانه به نشانی ComputerUser.ir استفاده کنید. امیدواریم بتوانیم روز به روز به کیفیت کار خود اضافه کنیم تا رضایت شما را بیش از پیش کسب کنیم.