اتمام انتشار حدود ۳۰۰ ویدیوی آموزش وبلاگ نویسی

منتشر شده در ۲۵ بهمن, ۱۳۹۴ در دستۀ اخبار ۵ دیدگاه

پس از مدت‌ها زمان برای ضبط و همچنین ویرایش مجدد ویدیوهای آموزش وبلاگ نویسی، بالاخره انتشار آنها در شبکه‌های اجتماعیِ ویدیو از قبیل آپارات، یوتیوب و همچنین نماشا به اتمام رسید. برای دیدن این ویدیوها می‌توانید به کانال‌های ما مراجعه نمایید. همچنین صفحات ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

مجموعه ویدیوی آموزش وبلاگ نویسی جمال
مجموعه ویدیوی آموزش وبلاگ نویسی جمال

با توجه به اینکه شبکه‌های اجتماعی جدیدی مثل شبکه‌های مبتنی بر تلفن‌های همراه از قبیل تلگرام، اینستاگرام، لاین و … رشد فزاینده‌ای در بین کاربران فناوری‌های نوین دارند، اما هنوز وبلاگ و وبلاگ نویسی دارای محبوبیت هستند و به دلیل اینکه از پایداری بیشتری برخوردارند، می‌توانند مکان مناسبی برای فعالیت در دنیای مجازی باشند.

از همین رو در مجموعه‌ای از ویدیوهای آموزشی جمال که حدوداً در ۳۰۰ قسمت تهیه شده است، وبلاگ نویسی را به زبان ساده و جامع، در بیشتر سرویس‌های وبلاگ دهی معروف مثل بلاگفا، میهن بلاگ، بلاگ اسکای، پرشین بلاگ، رزبلاگ و لوکس بلاگ آموزش دادیم. علاوه بر آن آموزش‌های برنامه هایی مثل Windows 8، Photoshop، Windows Live Writer و ScribeFire و … در گنجانده شده‌اند. این ویدیوها همینک در کانال‌های ما در آپارات، یوتیوب و نماشا قابل نمایش و دریافت هستند. علاوه بر آن از طریق سایت کاربر رایانه به نشانی ComputerUser.ir هم می‌توانید ویدیوها را با کیفیت HD تماشا کنید و هم با همین کیفیت دانلود کنید. البته ویدیوها در کاربر رایانه به مرور زمان منتشر خواهند شد.

نکتۀ دیگری که می‌ماند این است که با در نظر گرفتن محتوای آموزشی که در این ویدیوها وجود دارد، اما در آینده با فیلم‌هایی با کیفیتی برتر در خدمت شما خواهیم بود. امیدواریم همچنان در آینده با ویدیوهای بعدی ما همراه باشید.